Dim-Der’den Muhteşem Açılış: Birlik ve Beraberlik Mesajları Verildi

Dim-Der’den Muhteşem Açılış: Birlik ve Beraberlik Mesajları Verildi

22 Haziran 2026

Dim-Der’den Muhteşem Açılış: Birlik ve Beraberlik Mesajları Verildi

Alanya’nın önemli sivil toplum kuruluşlarından Dim-Der, yoğun katılımla gerçekleştirilen görkemli bir törenle kapılarını açtı. Birlik ve beraberlik ruhunun ön plana çıktığı açılış programı, Alanya protokolü ile vatandaşları bir araya getirdi.

Açılışa, Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Cumhuriyet Halk Partisi Antalya Milletvekili Aykut Kaya, Alanya’daki oda başkanları, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri, Dim bölgesinin değerli sakinleri ve çok sayıda Alanyalı katıldı.

Yoğun ilginin yaşandığı programda konuşan Dim-Der Başkanı Yakup Erat, açılışa iştirak eden tüm misafirlere teşekkür ederek, derneğin bölgenin sosyal, kültürel ve toplumsal gelişimine katkı sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti.

Katılımcıların büyük ilgi gösterdiği açılış töreni, bölgedeki dayanışma ve birlik duygusunun güçlü bir şekilde hissedildiği anlara sahne oldu. Protokol üyeleri ve vatandaşlar, Dim bölgesinin gelişimi adına gerçekleştirilecek çalışmalarda iş birliği ve ortak hareket etmenin önemine vurgu yaptı.

Dim-Der’in açılışı, Alanya ve Dim bölgesi için yeni bir başlangıç olarak değerlendirilirken, etkinlik gün boyunca sıcak ve samimi bir atmosferde devam etti. Açılışa gösterilen yoğun katılım, bölge halkının derneğe verdiği desteği ve sahiplenme duygusunu bir kez daha ortaya koydu.